L'Ajuntament impulsa una nova forma de comunicació amb els veïns i veïnes a través de l'aplicació Whatsapp

Divendres, 1 de juny de 2018 a les 13:00

L'Ajuntament crearà una llista de difusió d'informació a través d'aquesta aplicació de missatgeria instantània.

Una de les prioritats de l'Ajuntament és que els nostres veïns i veïnes rebin tota la informació de manera ràpida i que arribi a tothom, i amb aquesta intenció es va decidir instal·lar les cartelleres per tal de centralitzar tota la informació municipal en determinats punts de referència, obrir una pàgina a Facebook o disposar d'una pàgina web actualitzada.

Ara, quan l'ús de les noves tecnologies s'ha integrant en la nostra vida diària de manera que gairebé tothom ja disposa d'un telèfon intel·ligent i en fa un ús habitual, s'han barallat diferents opcions per tal d'adaptar aquesta difusió d'informació a aquestes noves tecnologies, és per això que s'ha decidit realitzar una llista de difusió per Whatsapp.

L'objectiu de la iniciativa és que tothom qui vulgui pugui rebre a l'instant l'actualitat del municipi com ara festivitats, actes, tallers i tota aquella informació que l'Ajuntament cregui que pot ser d'interès per als vilatans i fer de l'aplicació una eina de participació ciutadana.

Per poder-vos donar d'alta en aquesta llista de difusió cal que seguiu els passos següents:

1. Ompliu el formulari que trobareu en al següent enllaç.
  2. Guardeu als contactes el número de mòbil 600 401 282 i actualitzeu la llista de contactes de Whatsapp immediatament després de guardar el número.  Aquest punt és important ja que si no teniu el contacte guardat a l'agenda no podreu rebre les difusions municipals.
  3. L'Ajuntament us donarà d'alta a la llista i us enviarà un missatge de benvinguda i una breu explicació de les normes d'ús.

Esperem que us agradi la iniciativa i us hi sumeu!

Darrera actualització: 16.12.2019 | 09:22